KastelApp in Fragen und Antworten (FAQ)


  1. Jak zgłosić się na kurs?
    W celu zgłoszenia na kurs proszę wejść na stronę: https://app.kastelgermany.pl/applications/create i wypełnić formularz zgłoszeniowy. W następnym kroku zostanie przesłana mailowo szczegółowa ankieta. Po jej uzupełnieniu skontaktujemy się z Państwem w celu weryfikacji poziomu językowego oraz przedstawienia oferty kursu dopasowanej do Państwa potrzeb.
  1. Wypełniłem / Wypełniłam formularz na stronie ale nie dostałem/-łam żadnej wiadomości mailowej
    Po wypełnieniu formularza w Państwa skrzynce mailowej powinna się pojawić wiadomość z linkiem do formularza analizy potrzeb. Jeśli tak się nie stało prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie folderu Spam, a jeśli go nie ma, o kontakt z Działem technicznym
  1. Uzupełniłem / uzupełniłam dane w drugiej części formularza i nie wiem co dalej
    Państwa zgłoszenie jest teraz analizowane i przygotowujemy dla Państwa ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu 7 dni telefonicznie lub mailowo.
  1. Jak zalogować się do swojego konta w KastelApp?
    W tym celu prosimy o przejście na stronie głównej do Strefy Studenta (https://app.kastelgermany.pl/student/login)
  1. Zapomniałem/-łam hasła do konta
    Prosimy o skorzystanie z opcji Zapomniałeś hasła? w Strefie Studenta (https://app.kastelgermany.pl/student/login)
  2. Jak podpisać umowę na kurs w KastelApp?
    Proszę się zalogować na swoje konto w Strefie Studenta (https://app.kastelgermany.pl/student/login), a następnie w panelu po lewej stronie wybrać zakładkę Zapisy i umowy oraz szczegóły wybranego zapisu. Znajdą tam Państwo szczegóły dotyczące daty rozpoczęcia i zakończenia kursu, plan nauki oraz opłaty. Jeśli wszystko się zgadza prosimy o kliknięcie przycisku Zapisz się w prawym górnym rogu a następnie uzupełnić dane do umowy. W następnym kroku wyświetli się Państwu umowa na kurs. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nią. Umowę podpisujecie Państwo akceptując wymagane zgody oraz klikając przycisk zapisz się na dole strony. Podpisana umowa jest dla Państwa dostępna do wglądu przez cały czas w zakładce Zapisy i umowy.
  1. Gdzie znajdę podpisaną umowę na kurs?
    Proszę zalogować się na swoje konto w Strefie Studenta, a następnie w panelu po lewej stronie wybrać zakładkę Zapisy i umowy. Umowę znajdą Państwo w Szczegółach zapisu
  1. Jak dokonać płatności za zajęcia?
    Po zalogowaniu się na swoje konto w Strefie Studenta proszę wybrać w panelu po lewej stronie zakładkę Płatności
  1. Otrzymałem / -łam maila z informacją o zaległej płatności, gdzie mogę ją opłacić?
    Po zalogowaniu się na swoje konto w Strefie Studenta proszę wybrać w panelu po lewej stronie zakładkę Płatności. Znajdą tam Państwo wszystkie szczegóły dotyczące opłat za kurs oraz bezpośrednią możliwość ich uiszczenia.
  1. Otrzymałem / -łam maila z informacją o zaległej płatności, chociaż wcześniej już zapłaciłem / -łam przelewem bankowym
    Od października 2024 wszystkie płatności za kursy odbywają się poprzez KastelApp. W sytuacji gdy dokonaliście Państwo opłaty przelewem tradycyjnym prosimy o kontakt mailowy na: niemiecki@kastelgermany.pl
  1. Czy mogę dostać fakturę za kurs?
    Oczywiście. Podczas uzupełniania danych do umowy prosimy o uzupełnienie również danych firmowych w przeznaczonych do tego polach.
  1. Co oznacza status zapisu niekompletny?
    Zostały dla Państwa przygotowane szczegóły kursu. Prosimy o zapoznanie się z nimi, a następnie podpisanie umowy. Informacje jak podpisać umowę znajdą Państwo w punkcie 6.
  2. Co oznacza status zapisu zakończony?
    Oznacza to że umowa na kurs została podpisana.
  3. Czy KastelApp i Klinika Języka to to samo?
    Nie. KastelApp to przestrzeń do realizacji formalności związanych z organizacją zajęć w naszym Centrum Języka Niemieckiego.
    Natomiast Klinika Języka to platforma audiowizualna służąca do nauki. Znajdziecie tam Państwo dodatkowe kursy oraz inspirujące materiały.